Poziv: Program usavršavanja u području javne nabave
Temeljem Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (Nar. nov., br. 65/17) Veleučilište u Karlovcu kao ovlaštenik izobrazbe (evidencijski broj iz Registra nositelja programa: 94) organizira program usavršavanja u području javne nabave
NAJVAŽNIJI KORACI I AKTUALNOSTI KROZ OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE
Dana 21.10.2022. godine na Veleučilištu u Karlovcu
Zašto program usavršavanja iz područja javne nabave?
- za obnovu certifikata, sukladno čl. 5. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave
- sudjelovanjem na seminaru stječe se 8 bodova za obnovu certifikata
Kome je namijenjen program?
- Osobama s važećim certifikatom iz područja javne nabave
- Svim zainteresiranim fizičkim osobama koji žele usmjeravati karijeru u području javne nabave
Zašto Veleučilište u Karlovcu?
- Dugogodišnja tradicija provođenja programa cjeloživotnog učenja u Karlovcu
- Predavači sa dugogodišnjem iskustvom u provođenju postupaka javne nabave te iskustvom u održavanju programa izobrazbe i programa usavršavanja u području javne nabave
- Suvremena oprema i prostor za provođenje programa
Kolika je cijena programa?
- Naknada za sudjelovanje po sudioniku iznosi 1.100,00 kuna (145,99 EUR)⃰
- Temeljem čl. 39. st. 1. toč. i) Zakona o PDV-u, naknada za sudjelovanje je oslobođena od PDV-a.
- Naknada uključuje sudjelovanje u programu i pisani materijal
- Naknada za sudjelovanje uplaćuje se unaprijed u korist transakcijskog računa Veleučilišta u Karlovcu: HR3923400091110473181
⃰cijena u EUR je izračunata primjenom fiksnog tečaja konverzije 7,53450
Gdje se održava program?
- na Veleučilištu u Karlovcu, Trg J. J. Strossmayera 9, 47000 Karlovac
Kako se prijaviti?
- Putem prijavnice (prilog), poslati na e-mail: nikolina.smajla@vuka.hr
Kome se obratiti?
- Za sva pitanja, informacije i prijave molimo obratiti se na e-mail: nikolina.smajla(at)vuka.hr ili tel. 047/843-540
Plan predavanja sa detaljnom razradom
Naziv programa | Najvažniji koraci i aktualnosti kroz otvoreni postupak javne nabave |
Trajanje programa | 8 sati |
Vrijeme održavanja | 21.10.2022. |
Mjesto održavanja | Karlovac |
Popis stručnih osoba koje će izvoditi program | Nikolina Smajla i Nikolina Žužić |
Raspored programa usavršavanja | |
08:45 – 09:00 | Registracija polaznika |
| Planiranje i priprema postupaka javne nabave |
09:00 – 10:30 | kako pripremiti Plan nabave i izbjeći propuste naručitelja u fazi planiranja? priprema postupka javne nabave - kako istražiti tržište? provedba prethodnog savjetovanja sa gospodarskim subjektima stručno povjerenstvo – uloga članova i hodogram aktivnosti što je sukob interesa u sustavu javne nabave? uvođenje EUR-a i utjecaj na postupke javne nabave |
10:30 – 10:45 | Pauza za kavu |
| Izrada Dokumentacije o nabavi |
10:45 – 12:15 | priprema i objava Dokumentacije o nabavi – preporuke i smjernice osnove za isključenje i uvjeti sposobnosti najčešće pogreške naručitelja kod kriterija za odabir ponude – što izbjegavati? primjeri iz prakse – ogledni primjer Dokumentacije o nabavi |
12:15 – 13:00 | Pauza |
| Prikaz postupanja u pregledu i ocjeni ponuda na praktičnim primjerima |
13:00 – 14:30 | ključni koraci kod predaje e-ponude najčešće pogreške sa strane ponuditelja kod pripreme i predaje ponude pregled i ocjena ponuda – način postupanja i primjeri iz prakse dohvat podataka iz registara u okviru sustava EOJN i ažurirani popratni dokumenti pojašnjenje i upotpunjavanje dostavljenih dokumenata opcije na raspolaganju u ponovljenom pregledu i ocjeni ponuda primjeri obrazaca i praksa DKOM-a |
14:30 – 14:45 | Pauza |
| Donošenje Odluka i sklapanje ugovora |
14:45 – 16:15 | izrada Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda – sa predloškom donošenje odluke o odabiru/poništenju – sa predlošcima rokovi i razlozi za izjavljivanje žalbe sklapanje ugovora/okvirnog sporazuma razlozi za izmjene i dopuštene izmjene sukladno Zakonu izrada, ažuriranje i objava Registra ugovora |
U slučaju nedovoljnog broja prijava zadržavamo pravo odgode ili otkaza programa. U tom slučaju uplaćene kotizacije biti će odmah vraćene uplatiteljima.